Duplikacja w marketingu sieciowym.

Posted by on 1 listopada, 2011 in Mlm | 0 comments

 

DuplikacjaJAK DZIAŁA DUPLIKACJA?

W dzisiejszym świecie dużo ludzi myśli (zwłaszcza handlowcy), że jeżeli kogoś się sponsoruje, można to nazwać duplikacja. W rzeczywistości nie jest to prawda, gdyż w wypadku odejścia sponsora, osoba przez niego sponsorowana także odchodzi…

 

 

Faktem jest, że jeżeli chcesz tworzyć proces nazwany jako duplikacja powinieneś mieć pod sobą co najmniej TRZY POZIOMY przeszkolonych ludzi. Gdy jednak dojdzie do takiej sytuacji, że Twój sponsor zniknie, łatwiej można powiedzieć „ulotni się”, gdy jeszcze będziesz mieć możliwość przekonania się, że wykorzystywany przez Ciebie system MLM naprawdę nadaje się i spełnia Twoje oczekiwania, być może najprawdopodobniej zrozumiesz i stwierdzisz, iż to wszystko nie ma sensu, ponieważ tak okazało się w jego przypadku.

Duplikacja i dylematy z nią związane

Przedstawimy najpierw określoną strukturę, która pomoże nam co nieco wyjaśnić :
TY –> Bartek –> Grzegorz –> Monika

Przypuśćmy, że TY w tym momencie odchodzisz. A co z Bartkiem? Bartek nie będzie wiedział co dalej ma robić ponieważ go nie zdążyłeś NAUCZYĆ,  w takim wypadku proces dobiegnie końca. Jeżeli jednak przed odejściem NAUCZYSZ Bartka, co należy robić, jak trzeba sponsorować i  dalej Bartek zasponsoruje Grzegorza, Ty znajdziesz się obecnie dopiero w połowie odcinka drogi do tego, by duplikacja była możliwa do zastosowania. Gdyby jednak Bartek NIE NAUCZYŁ się w jaki sposób ma NAUCZYĆ Grzegorza sponsorowania, to określony proces się zakończy. Dlatego musisz NAUCZYĆ Bartka, w jaki sposób ma NAUCZYĆ Grzegorza sponsorowania. W takim wypadku Grzegorz będzie potrafił zasponsorować Monikę lub kogoś innego, i tak dalej. Proces będzie się powtarzał….

Duplikacja w trzech poziomach

W tym momencie masz pod sobą trzy poziomy. Jeżeli jednak zdecydujesz zostawić tą grupę będzie ona pracowała dalej. Ale ważne: MUSISZ MIEĆ POD SOBĄ TRZY POZIOMY przeszkolonych osób i dopiero wtedy osiągniesz proces duplikacji. Jeżeli jednak  sponsorowanym przez siebie ludziom dasz wiedzę na temat jak właściwie duplikować, będziesz odnosił więcej sukcesów niż mnóstwo innych ludzi, pracowników bywających w firmach marketingu sieciowego. Gdyby zdarzyła się taka sytuacja, że kogoś zasponsorujesz, najważniejsze dla Ciebie powinno być to żeby NAUCZYĆ nową, daną osobę jak sponsorować i POMÓC jej zasponsorować kogoś, niż samemu zasponsorować dla siebie inną, czekającą w kolejce osobę. To chyba logiczne. Duplikacja po prostu Ci się opłaca.

Życzę Tobie wielu sukcesów, a ja w każdej chwili Ci pomogę jeżeli czegoś nie będziesz wiedział. Zapraszam do kontaktu. Piotrek Idzik.

 

 

 

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.