Efekt synergii.

Posted by on Maj 9, 2016 in Jak zwiększyć ruch na stronie | 0 comments

Efekt synergiiWitam Cię w metodzie pozyskiwania ruchu jaką jest efekt synergii. Wymiana artykułów, to jest to co mam na myśli jako efekt synergii. Z resztą w artykule pisanie artykułów praca zapowiedziałem Ci właśnie te metodę, także do dzieła.

Nawet jako wyśmienity marketer, mający już pewne doświadczenie w prowadzeniu bloga, działalności w marketingu sieciowym, dochodzisz czasem do etapu małej stagnacji lub spowolnienia efektów pracy. To sygnał do zmiany i przemyślenia dalszej strategii prowadzenia własnego biznesu internetowego. Tytułowy efekt synergii, jest niezwykle obiecującą odmianą, a zachodzi tylko wówczas, gdy znajdziesz partnera myślącego właśnie o tym samym.

Efekt synergii w sieci

Na szczęście w internecie takich ludzi jest bardzo wielu, tak ogromna ilość sprawia, że wybór współpracowników nie nastręczy większych trudności. Aczkolwiek, nie będą to pierwsze lepsze osoby, mające być może spore osiągnięcia w tej dziedzinie. Zresztą, gdy rozpoczniemy poszukiwania za pomocą wyszukiwarki, okaże się wkrótce, że wcale nie znamy tych „najlepszych”. Nie ma jednak powodów do zmartwienia, ponieważ kryteria są zgoła inne i te najpopularniejsze blogi, strony, portale, niekoniecznie będą się nadawały do naszych celów.

Efekt synergii to proces, którego wyniki nie mieszczą się w zwykłym sumowaniu wartości. Efekty są kompletnie nie przewidywalne, w pozytywnym znaczeniu. „Mamo mam chłopaka. – to świetnie, a gdzie studiuje? – ależ mamuś! on ma dopiero 2 miesiące ” ;=) Korzyści jakie uzyskuje się w twórczym porozumieniu ponad różnicami, służą każdemu w jednakowym stopniu. Tu każdy może być wygranym. Szukając partnerów, powinniśmy mieć na uwadze, czy możliwe są w danym przypadku, przyjazne, pełne szacunku relacje, zaufanie, możliwość najpełniejszej integracji. Jeśli uwzględnimy te warunki, lista kandydatów zawęzi się do tych najbardziej rokujących obopólne korzyści. Szukaj u swoich największych konkurentów, użyj takich argumentów, aby potencjalny partner nawet nie rozważał innej możliwości. Wprost przeciwnie, odrzucając Twoją propozycję, sporo straci. Z tej optyki, ostre konkurowanie niczego tak naprawdę nie wnosi, jest dokładnie czymś przeciwnym do zjawiska takiego jak efekt synergii, to zwykłe rozproszenie.

Efekt synergii – efekt domina

Internet to w tej chwili niezmierzona sieć przepływu informacji, ze swoimi węzłami, meandrami, lecz stale połączona. Błędem byłoby gdybyś nie skorzystał z tej cechy. Najprostszą metodą współpracy jest wymiana artykułów tekstowych, wyposażonych w linki, z odpowiednimi anchor tekstami. Linki powinny mieć atrybut „follow”, „nofollow”nie mają takiej siły pozycjonerskiej. Artykuły tylko unikalne, wysokiej jakości, o charakterze poglądowo specjalistycznym. Efekt synergii wymaga

otwartości na partnera, nie można więc wykluczyć jego ingerencji i ewentualnych uzupełnień. Ty będziesz robił to samo, pamiętaj ważny jest efekt, w tym wypadku zyski pozycjonerskie, rozgłos, prestiż Twojej osoby. Zostajesz postrzegany, jako wiarygodny specjalista. Wejścia z tych stron są o wiele bardziej wartościowsze, niż bezpośrednio z wyszukiwarki. Jeśli wszystko idzie sprawnie, nie ma przeszkód aby zaprosić kolejnego partnera, w ten oto sposób możemy stworzyć partnerską mini sieć o potencjalnie, ogromnej sile przebicia. To powstrzyma klienta od szukania konkurencyjnych ofert, tworzy bazę lojalnych osób zainteresowanych produktami czy usługami.

Nie ograniczamy się do artykułów tekstowych. Narzędzia multimedialne mają za zadanie zmniejszyć brak fizycznego kontaktu z produktem. Organizujemy więc szeroko reklamowane wspólne prezentacje, webinary, a nawet profesjonalne kampanie marketingowe. Koszta są dużo niższe a wspólne działania promocyjne w sposób lawinowy, dotrą do ogromnej rzeszy odbiorców. Wspaniałym pomysłem jest umieszczanie na stronach dedykowanych widżetów, automatycznie uzupełnianych, pokazujących aktualności ze strony partnera. Dzisiaj wszystkie strony posiadają kanał RSS, więc jest to możliwe w każdym przypadku. Tworzymy również wspólne elektroniczne gadżety jak; wygaszacze ekranu, proste gry, i wreszcie atrakcyjne banery reklamowe w technice flash. Artykuły do wymiany mają również zastosowanie po odpowiednim dostosowaniu w listach mailingowych, czy biuletynach biznesowych

Efekt synergii – konsekwencje

Te formy współpracy, przypominają z grubsza fuzje korporacji w świecie realnym. Efekt synergii pozwala na zaoszczędzeniu masy czasu i kosztów. Wspólne akcje pozwalają na zorganizowanie konkursów z porządnymi nagrodami, wspólne lobbowanie w określonym, korzystnym dla wszystkich kierunku. Możliwe jest także opracowanie wspólnej polityki public relations. Takie alianse strategiczne umacniają w sposób zdecydowany pozycję konkurencyjną całej branży. Ta forma marketingu, zwana niekiedy marketingiem partnerskim, może wręcz katapultować Twą pozycję ze skromnego marketera, do przekonującego biznesmena.

Prowadzę blog http://piotridzik.pl od wielu lat, moja pozycja jest ugruntowana. Pomimo to jestem bardzo otwarty na wszelkie nowe pomysły, związane z e-biznesem, marketingiem sieciowym. Proszę pisać swobodnie, być może dopracujemy się nowych metod dających szerokie możliwości. Efekt synergii niczym efekt motyla, stwórzmy razem biznes z tą właśnie wartością dodaną. Prowadzenie skutecznej działalności w internecie w pojedynkę, ma małe szanse na sukces, lepiej integrować, łączyć, wzmacniać swoje możliwości tworząc efekt synergii.

Napisz w komentarzu poniżej co TY o tym uważasz. Artykuł okazał się dla Ciebie pomocny? To w takim razie pomóż mi go rozreklamować jak najmocniej dając o nim znać wszystkim o, których uważasz, że może im także pomóc. Stwórzmy wspólnie jak największy efekt synergii. Pozdrawiam Piotr Idzik.

 

 

Be Sociable, Share!

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.