Lista Mailingowa.

Posted by on 9 października, 2014 in Jak zwiększyć ruch na stronie | 0 comments

Lista mailingowaKolejną metodą na pozyskiwanie ruchu na Twoich witrynach internetowych jest lista mailingowa. Lista mailingowa to nic innego jak zbiór adresów e-mail czytelników, którzy są zainteresowani treściami, jakie oferujesz na swojej stronie. Każdy biznes, oprócz dumnego właściciela wymaga zainteresowanego klienta. Najlepiej osób, które kupują regularnie oferowane produkty. Aby tak było, należy go skłonić, zachęcić do powrotu do umownego sklepu. W związku z tym firmy wydają krocie na reklamę w mediach, oferują specjalne karty rabatowe, obniżki cen, promocje. Muszą więc utrzymywać stałą więź, relację, muszą się zapisać w pamięci potencjalnego odbiorcy.

Lista Mailingowa

Stąd olbrzymie banery, drogowskazy, kierujące w określone miejsce. Często widzi się tzw. żywe reklamy, czyli ludzi dzierżących „szturmówki” z informacją, a nawet „ubranych” w specjalne elementy reklamowe.  Przypomina to sytuację – gdy przychodzi blondynka do studia  z torbą na głowie. – „Na co Pani ta torba? – No przecież powiedzieli,  że będę grać w reklamówce”. ;) Podobnie w internecie, sklepy internetowe prześcigają się w  przeróżnych rozwiązaniach mających zwiększyć ilość odwiedzających ich strony. Istnieje wiele możliwości, jedną z nich jest lista mailingowa, to bardzo ciekawe i skuteczne narzędzie, praktycznie w tej chwili już nieodzowne.

Lista mailingowa – sposoby

Jeśli chcesz być zapamiętany i wielokrotnie odwiedzany, powinieneś rozważyć dwie możliwości, aby Twoja lista mailingowa się powiększała. Stworzenie własnych, krótkich, ciekawych informacji, wiedzy, zachęty w postaci wysyłanych informacji regularnie wiadomości email, wprost na skrzynkę zainteresowanego. Dość istotne jest, aby treść tych wiadomości była unikalna, której nie można nigdzie indziej znaleźć. To spora zachęta do tego, aby odwiedzający wypełnił formularz zgłoszeniowy, podając co najmniej swój adres e-mailowy. W ten sposób formalnie godzi się na przesyłanie tych materiałów. Musi mieć także możliwość wypisania się z listy w każdej chwili. W ten sposób oferent unika oskarżenia o spam, który jest niedozwolony i podlega karze.

Kolejnym elementem zachęcającym do zapisu jest wartość dodana, może to być ciekawy e-book, dostęp do interesującego kursu, poradnika lub filmu video. Kolejnym sposobem jest wymiana barterowa.
Tak opracowana lista mailingowa wymaga sporego nakładu pracy, może być modyfikowana, jednak korzyści są olbrzymie. Program wysyłający email, tzw. autoresponder pracuje automatycznie, bez Twojego udziału, pomimo, że ma się nad nim całkowitą kontrolę, nad jego działaniem. Polecam szczególnie pakiet internetowych narzędzi Host Then Profit,  a w nim rewelacyjny autoresponder, niezwykle prosty w obsłudze, nie wymagający w uruchomieniu żadnej specjalistycznej wiedzy – Eresponder Pro.

Lista mailingowa – korzyści

Kilka słów o korzyściach Twojego złota w internecie, czyli Tym czym jest Twoja lista mailingowa. Dobrze skonstruowane wiadomości w autoresponderze zapewniają Ci praktycznie stuprocentowo odwiedziny wielokrotne. Nawet jeśli klient początkowo nic nie kupi, to nie można wykluczyć tego w dalszym okresie czasu. Uzupełnieniem formularzy osadzonych bezpośrednio na stronie są tzw, landing page, squeeze page, strony przechwytujące. Wielu marketerów twierdzi, że są one bardziej skuteczne niż same formularze na stronie. Adresy lub skróty adresów możesz zostawiać, łącznie z komentarzami na blogach, czy portalach społecznościowych. Konstruowanie, testowanie, modyfikowanie treści wymaga wiedzy i doświadczenia, jednak dobra lista mailingowa, przynosi olbrzymie dochody.

„Zobacz jak zbudujesz właściwą i dużą listę adresową za niewielkie pieniądze” – to info-produkt, który pieczołowicie opracowałem, a z którym możesz zapoznać się na stronie  http://listymailingowe.pl/.
Wspomniany Host Then Profit posiada własny program partnerski . Więcej dowiesz się na stronie  http://www.zarabianieskuteczne.pl/programy-partnerskie/biznes-i-marketing.html.
Inną wersją narzędzia lista mailingowa jest tzw. biuletyn, newsletter. Podobnie jak kanał RSS, powiadamiający o każdej zmianie na stronie. Newsletter przysyła artykuły pojawiające się na stronie. Subskrypcja przebiega podobnie jak poprzednio, jednak badania dowiodły, że newsletter ma ośmiokrotnie więcej odbiorców niż zwykły RSS.
Reasumując, lista mailingowa to już standard w e-biznesie, strony pozbawione tego prostego rozwiązania „giną” w gąszczu internetu.

Napisz co o tym myślisz w komentarzu pod spodem, a jeśli będziesz miał jakieś pytania pisz na skype: piotridziksukces. Z chęcią pomogę. Jeśli uznasz wpis za wartościowy kliknij Lubię to na moim FANPAGE
http://www.facebook.piotridzik.pl/ i daj plus jedynkę. Pozdrawiam serdecznie. Piotrek Idzik.

 

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.