Moda na sukces.

Posted by on Grudzień 8, 2015 in Mlm | 0 comments

Moda na sukcesW tym artykule moda na sukces z serii skutecznych technik MLM przedstawię Tobie jak nie będąc  ekspertem…  osiągnąć sukces? Sukces jest prosty, ciągle to powtarzam i większość doświadczonych network marketerów także. Przypadek? Oczywiście nie. Dzisiaj prawie każdy może osiągnąć sukces w dowolnej dziedzinie, a jednak osiąga go niewielu. Podobnie w branży MLM, zarówno początkujący, jak i ludzie wiedzeni świadomością konieczności bycia ekspertem, popełniają zasadniczy  błąd. Stając się wszechwiedzącymi mentorami, zapominają o podstawowym prawie. Naładowani wiedzą, bardzo skądinąd wartościową, chcą wręcz olśnić innych, pomijając pyszałków, w dobrej wierze. Tak jak wyciąganie ludzi, którzy morza nie widzieli, na ocean. Spróbuj opowiedzieć, nie zanudzając, koleje losów serialu Moda na sukces, toż to tysiące odcinków. Efekt jest odwrotny do zamierzonego, nadmiar informacji wywołuje po jakimś czasie natłok, potencjalni współpracownicy czują chaos, paraliżujący przed jakimkolwiek działaniem.

To zwyczajni ludzie zainteresowani tematem a jakże, lecz spotykając takiego wylewnego eksperta, zwyczajnie dochodzą do wniosku, że albo nie są w stanie tego pojąć, albo zajmie im to zbyt wiele czasu. Ten problem dotyczy każdego rodzaju biznesu, czy to będzie branża suplementów diety, czy inna, nawet bardzo lukratywna. Czy jest więc jakiś sposób, aby wybrnąć z tej pozornie, ślepej uliczki. Należy tutaj odnieść się do głównej idei marketingu sieciowego, jest nim fakt, że aby działał on poprawnie, ludzi musi przybywać, muszą wiedzieć, co robić i nie może to być zbyt skomplikowane.

Moda na sukces – system

Oczywiście można stosować wszystkie sposoby na przyciągnięcie chętnych. Prezentacja korzyści, pokazywanie przykładów sukcesów innych, wiele bardzo ciekawych sposobów marketingowych. Jednak bez wypracowania prostego systemu działań, szanse na powodzenie są niewielkie.  Dobry system określa w sposób stopniowy, wszystko, co każdy może zrobić, opierając się na jego wytycznych. Musi to być pokazane w sposób łatwy do zrozumienia, łatwy do przekazania, łatwy do powtórzenia. Proces ten, to łatwa duplikacja. Nie wystarczy więc opowiadać o zaletach produktu, jego składzie chemicznym, lepiej obudzić emocje. Prosty trening, jasne i czytelne ukazanie zasobów, narzędzi i edukacja. Ludzie są skłonni do przyjmowania prostych zasad, przyjemnie podanych, pobudzających emocje. Na tym polega sukces serialu Moda na sukces ;), niemal każdy potrafi utożsamić się z bohaterami, przeżywają z nimi prawdziwe emocje jak w życiu, pokładają w nich nadzieję. Nie mogę się powstrzymać, z serialu;  „Ridge, odebrałeś dzieci? –  Te z Twoją córką, matką  czy nasze ? ”;=). Wracając do biznesu, to sztuka sprawić wrażenie, żeby to oni odkryli Twoje systemy zarabiania, jako swoje odkrycia. To Ty musisz roztoczyć ogólną wizję, zachęcającą do działania. Pod ten grunt możesz posadzić szczegóły, nigdy odwrotnie.

Moda na sukces – emocje

Zamiast wszech możnego eksperta, pokaż siebie, jako zwykłą osobę. Pokaż swój styl bycia, upodobania, charakter, ambicje. MLM to gra liczb, uzasadniona logika. Twój przyszły partner powinien mieć możliwość przymierzenia własnych możliwości dla siebie. Opowiedz swoją historię, nawiąż emocjonalną więź. Daj do zrozumienia, co to znaczy grać w zespole. W zespole, w którym wszyscy się wspierają, wszyscy mają wspólny interes. Trzeba stworzyć wspólną płaszczyznę porozumienia, na której będziecie budować własną przyszłość. W odróżnieniu od niewolniczych systemów korporacyjnych, marketing sieciowy daje taką możliwość. System wymiany korzyści, a nie wyścig w hierarchii, po trupach. Ludzie chcą być szanowani, chcą ufać i chcą, aby im ufano. To konieczne, by podchodzić do każdego indywidualnie. MLM jest otwarty na wszystkich, jednak nie jest dla wszystkich. Moda na sukces istnieje w świadomości wielu osób, obserwują się przecież na wzajem, ale praktyka to już inna bajka. W Twojej gestii jest ocena, czy dany człowiek rokuje na przyszłość, czy nie.

Moda na sukces – elastyczna mądrość

System ma być

elastyczny, gdyż każdy będzie go trochę inaczej realizował i Ty jako Lider, musisz także dopasowywać poszczególne aspekty. Aktywność Lidera jest nauczaniem, sprawdzaniem, czy wszystko rozwija się prawidłowo. Skupienie się na zarabianiu pieniędzy jest nieodzowne. W końcu Ty, znowu Ty decydujesz, czy postawić na kogoś, kto może być Liderem. Bez takich osobowości, ten biznes nie rozwija się. Więcej motywacji niż manipulacji. Wykorzystanie najlepszych elementów w planie marketingowym jest lepsze niż puste obietnice. Łatwo jest wejść w ten biznes, lecz trudno w nim wytrwać, cierpliwość i determinacja gra kluczową rolę. Muszą sobie z tego zdawać sprawę Twoi partnerzy.

Długofalowa współpraca, nie mająca nic  wspólnego z finansowymi machinacjami. Niezmiennym elementem tej działalności jest odmowa, której nie należy traktować jako porażki. Niech będzie znakomitą okazją do nauki, poprawiania błędów, doskonalenia metody i doskonalenia siebie, niech ta moda na sukces nie będzie przelotna. Nie pracuj ciężko, ale mądrze. „Jeśli Twoim jedynym narzędziem jest młotek, każdy problem będzie wyglądał jak gwóźdź”  – powiedzenie Masłowa daje do myślenia. Moda na sukces to trend, wykorzystaj go, ale działaj optymalnie. Niewykluczone, że nie raz będziesz musiał zmienić swój sposób działania. Czy będziesz miał rezultaty i pójdziesz do przodu z trendem moda na sukces, zależy tylko i wyłącznie od Ciebie.

Niemniej jednak czekam na Twoje zdanie, co o tym myślisz. Napisz o tym w komentarzu poniżej. Podziel się też tym artykułem z innymi np. przez media społecznościowe. Piotr Idzik.

 

 

Be Sociable, Share!

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.