Pisanie artykułów praca.

Posted by on 9 kwietnia, 2016 in Jak zwiększyć ruch na stronie | 0 comments

Pisanie artykułów pracaHej, dziś zobaczysz kolejną z metod pozyskiwania ruchu na Twoje internetowe projekty jaką jest pisanie artykułów praca. Tak jak Ci ostatnio obiecałem we wpisie artykuły do przedruku dzisiaj przedstawię Tobie jak krok po kroku stworzysz swój własny artykuł i wiele więcej. Co ciekawe Ty możesz także z pisania artykułów uczynić swoją pracę i będzie to Twoje pisanie artykułów praca. Temat artykułów pociągniemy jeszcze dalej. Także w następnej metodzie pozyskiwania ruchu przedstawię Tobie jak zyskasz na wymianie artykułów i jak to zrobisz w praktyce.

Ponad dwa lata temu firma Google, właściciel najpopularniejszej wyszukiwarki w internecie, dokonała cichej, lecz bardzo znaczącej rewolucji. Cała sprawa dotyczy pozycjonowania stron. Wielu poważnych graczy utraciło swe wysokie pozycje w wyszukiwarkach. Nie mówi się o tym głośno, bo niby czym się tu chwalić? Ten dramatyczny zwrot, jest odpowiedzią na fakt, że e-commerce z jego „drapieżnymi” działaniami, spowodował, że Internet oddalił się od rzeczywistości w sposób znaczący. Powstał olbrzymi „przemysł pozycjonerski”, którego działania doprowadziły do powstania równoległej rzeczywistości, w której walka o uwagę klienta stała się priorytetem.

Pisanie artykułów praca

Nowe algorytmy o dźwięcznej nazwie Panda i Pingwin, opracowano w celu wyeliminowania nadmiernego linkowania, na rzecz promowania autentycznych i unikalnych treści, udostępnianych w internecie. Oczywiście nie stanie się to od razu, na efekty należy zapewne poczekać nawet kilka lat. Sugerowane tendencje zostały jednak uruchomione. To posunięcie uderzyło bardzo dotkliwie w firmy pozycjonerskie, które bazowały głównie na systemach wymiany linków i wszelkich operacjach związanych z automatyzacją pozycjonowania. Upychanie na siłę słów kluczowych oraz zbytnie skupienie się na elementach optymalizujących strony internetowe., Linki w dalszym ciągu są ważne, Pingwin potrafi rozróżnić jednak, czy towarzyszy im wartościowa treść. Ogranicza to wreszcie wszechobecny spam, na rzecz, wreszcie prawdziwej, obiektywnej wiedzy. Globalna sieć opiera się głównie właśnie na informacji i jest systemem otwartym. Ta otwartość bardzo utrudnia weryfikowanie wszelkiej wiedzy. Tak więc, chcąc sobie wyrobić solidny pogląd, w dalszym ciągu trzeba wykorzystać wiele źródeł.

Pisanie artykułów praca staje się coraz bardziej pożądane, tworzy się moda na content marketing. Małe przedsięwzięcia, nie mające zbyt dużego budżetu, mogą nawiązać współzawodnictwo o swoje miejsce z wielkim konkurentami. Nie posiadając takiego specjalistycznego zaplecza, pisząc samodzielnie lub zlecając pisanie artykułów, można z powodzeniem uzyskiwać lepsze pozycje, lepszą widoczność. Zwróć jednak uwagę na bardzo istotny fakt, cała obsługa tekstowa dużych firm, jest na bardzo wysokim poziomie. Niemal każdy tekst, posiada obszerną bibliografię, jako autorzy, figurują osoby z często wysokimi tytułami naukowymi. Trzeba w dalszym ciągu potraktować tę konkurencję bardzo serio.

W żargonie pozycjonerów, w tej chwili o wiele korzystniej chodzić w białym kapeluszu – white hat (dużo treści, naturalnie opisane linki, unikalność, równa się – trwałość rezultatów), niż w czarnym kapeluszu – black hat (wszelkie techniki dozwolone, kopiowanie treści, automatyczne linkowanie, farmy linków, równa się – efekt szybki, lecz bardzo nietrwały).

Pisanie artykułów praca – pisać każdy może

Chociaż z badań wynika, że osoby czytające artykuły są bardziej skłonne do podejmowania akcji. Artykuły są o wiele bardziej aktualne i trwalsze, niż na przykład ogłoszenia, większość internautów traktuje je, pomimo to, po macoszemu. Potwierdzono bowiem, że przeciętny internauta, wcale niczego nie czyta!! (przynajmniej nie od razu), Internet służy do przeglądania; tytułów, grafik, zdjęć, nagłówków, robienia zakładek. Internauta lubi bierną zabawę, śmieszne memy, filmiki, wymiana uprzejmości, proste gry, flirtowanie, może czasem politykowanie. Jedni wolą patrzeć, a inni się prezentują. Ludzie nie mają ochoty na myślenie, czy domyślania się czegokolwiek. Zawiłe koncepcje i odkrywcze filozofie są na marginesie. Przełamać tę bierność, wyniesioną niewątpliwie z telewizji, jest niezwykle trudno. Z kolei zbytnie pobłażanie i uległość prowadzi do produkcji karykaturalnych tworów, które u czytających budzą złość (za stracony czas) i bolesny niedosyt.

Pisanie artykułów praca charakteryzować się powinno przekazywaniem rzetelnej treści, sam wstęp (lead) prezentujący w skrócie o czym będzie mowa, musi natychmiast przykuć uwagę, wzbudzić ciekawość, zachęcić do dalszego czytania. Czy wiesz, że wiele osób poprzestaje na pierwszym ekranie, nawet nie przewijają strony !! Jednym z powodów takiego zachowania są obietnice bez pokrycia, zawarte w kwiecistych wstępach. Trudna sytuacja do zrównoważonego działania, epatowanie tanimi chwytami już nie działa, a powaga nudzi. Zanim wystukasz pierwsze zdanie, starannie zaplanuj swoje cele, co chcesz przekazać i po co? Zastanów się także do kogo piszesz? Co może zrobić czytelnik po lekturze i czego bym chciał, by zrobił? Co napisać żeby czytelnik zrobił to, czego chcę? Taka personalizacja przekazu ułatwia prowokowanie czytającego do komentarzy. Stawianie pytań czytelnikowi wzbudza dyskusje, istnieją strony, gdzie bez względu na prawdziwość artykułu, rzetelność przekazu, komentarze urastają do wielostronicowych epopei. Wielu internautów odwiedza te strony, tylko i wyłącznie licząc na kolejne ciekawe spory w komentarzach. Autor, jeśli wykaże się sprytem, będzie te dyskusje podsycał, tam gdzie głośno gromadzą się ludzie. Musisz jednak wziąć jeszcze jeden aspekt całej sprawy, ludzie zadają także pytania niejednokrotnie podchwytliwe pytania, a Ty musisz umieć na nie odpowiedzieć. Powiem jeszcze więcej – ktoś na pewno zada pytanie, którego się najbardziej boisz ;=) Teraz to właśnie ma znaczenie, o wiele większe niż tysiąc pustych linków.

Napisanie chociaż jednej linijki tekstu, musi być poprzedzone drobiazgowym badaniem; czego szukają i co jest istotne dla Twoich odbiorców? Piszemy prosto, w miarę krótkimi zdaniami, zwięźle, spójnie, rzeczowo, tak aby na moment nie stracić uwagi czytającego. Dodajemy grafikę, zdjęcia, filmiki, cytaty, anegdoty, odsyłacze do innych miejsc. Ten sam tekst wydrukowany w gazecie, książce jest inaczej traktowany od swego odpowiednika w internecie. Tekst drukowany ma charakter liniowy, łatwo się nad nim skupić i zagłębić, stanowi treść samą w sobie. Internetowy otoczony różnego typu „przeszkadzajkami” jest przez nie, rozpraszany, w każdej chwili coś nam może przeszkodzić w lekturze. Wyskakujące okna, wysuwające się gadżety, wielokolorowe reklamy w ruchomej technice flash, męczą, potrafią do cna zniechęcić do powrotu na taką stronę. Dobrze więc zwrócić uwagę na formatowanie tekstu w artykule, dla skanujących może to mieć ogromne znaczenie ;) Układ przejrzysty, akapity rozdzielone raczej odstępem między wierszowym niż wysunięciem. Nigdy nie mieszać obydwóch metod, wywołuje to chaos. Zresztą jeden akapit powinien dotyczyć jednej, być może rozwiniętej ale tylko jednej myśli. Wyrównanie tekstu do lewej (najbardziej naturalne), kolor czcionki ciemny na jasnym tle, czcionka bezszeryfowa, umiarkowana ilość wpisanych linków. Unikać oklepanych fraz w rodzaju; „szeroki wachlarz usług”, „pełny profesjonalizm”, „najwyższa jakość”, to wszystko jest już tak wyświechtane, że praktycznie niewidoczne.

Generalnie układ typograficzny ma służyć do podkreślenia, wypunktowania tego, co chcemy wyróżnić. Koniecznie dobry tytuł, przyciągający uwagę, chwytliwy. Dobranie słów kluczowych jest dość trudne, chodzi przecież o to, by nasz artykuł, szybko i łatwo znaleziono, użycie tylko popularnych słów tę szansę zmniejsza. Zarówno słowa kluczowe, tagowanie artykułu musi być opracowane niezwykle precyzyjnie, bardziej niszowe synonimy także są warte rozpatrzenia. Służą do tego liczne narzędzia dostępne online. Gdy piszemy do portali z przedrukami, konieczna jest linkowana stopka, link kieruje do Twojego bloga, strony przechwytującej lub innego strategicznego miejsca. Algorytmy wartościują miejsce linka w tekście, taki jak ten na przykład
Ninja Techniki MLM
http://skutecznetechnikimlm.pl, są bardzo wartościowe

Pisanie artykułów praca – zarabiamy

Perfekcyjna umiejętność w danej dziedzinie wymaga sporego nakładu pracy. W przypadku pisanie artykułów praca jest podobnie. Zanim zdecydujesz się na próbę zarobkowego pisania, proponuję, abyś dla „wyćwiczenia” pióra, stworzył trochę opisów do katalogów produktów, teksty zapleczowe, synonimiczne, oczywiście na własne potrzeby. Dobrym pomysłem jest też opowiadanie przeróżnych historii z przemyconą treścią. Najlepiej lekkim, żartobliwym piórem, zabawnie, co nie znaczy głupio. Historie, dobrze opowiedziane, pobudzają wyobraźnię, pozwalają czytelnikowi postawić się w danej sytuacji. Mając już pewne umiejętności, możemy troszkę poeksperymentować, pisząc do portali o charakterze dziennikarstwa obywatelskiego np. Eioba. To pozwala na nie zobowiązującą i bezstresową obserwację reakcji odbiorców, dokonywanie pewnych korekt, dopracowanie własnego optymalnego języka, czasem to trwa, ale naprawdę warto. Ogromną wartością dodaną, w tym przypadku jest znajomość języka obcego, szczególnie angielskiego. Ta cecha otwiera piszącemu wielokrotnie więcej możliwości. Portale typu Bukisa, Infobarrel, Hubpages, Bubblews, chętnie dzielą się zyskami za ruch i liczbę wyświetleń reklam, generowanych obok Twoich artykułów. Polskie portale nie są gorsze; Textmarket, ma dobrze zorganizowany system wyceny artykułów. Textbookers, Pracawdomu.info płacą na czas lub od ilości zrealizowanych zleceń. Zaradni, Nakoksie to portale wymiany wiedzy, dzielące się zyskami, podobnie jak przy wymienionych powyżej w języku angielskim.

Kolejnym etapem w karierze copywritera jest zdobywanie zleceń indywidualnie, pisanie artykułów praca nie przymierzając zawodowa. W tym celu koniecznym staje się stworzenie własnego portfolio. Jest to zbiór próbnych artykułów, opisów, przeróżnych prac, zarówno tych zrealizowanych, czyli opublikowanych, oraz nieopublikowanych. Wybierz kilka dziedzin, w których czujesz się najlepiej. Teksty eksperckie, poradnikowe robią najlepsze wrażenie. Ciekawym pomysłem, w Polsce rzadko stosowanym, są pakiety artykułów, np. tematycznych. Klient nie musi czekać na zamówione prace, dostaje natychmiast żądane treści. Aby zaistnieć, możesz uczestniczyć w przetargach na prace pisemne w ; Oferii, Allegro, Freelancer.com. Dajemy także ogłoszenia na własną rękę, w portalach ogłoszeniowych.

Pisanie artykułów – outsourcing

Outsourcing to po prostu zlecanie pracy na zewnątrz. Powody tkwią głównie w braku czasu, chęci a jednocześnie są świetnym rozpracowaniem wydatków ;=) A tak na poważnie, jeśli się wie czego się chce, to na pewno się to dostanie. Niektórzy mówią, że to kwestia ceny. Problem tkwi w maksymalnym doprecyzowaniu swoich potrzeb. Najlepiej w kilkunastu punktach, skryptu wytycznych. Przeanalizuj uważnie portfolio copywritera, poproś o napisanie kilku tekstów próbnych, nanieś uwagi i poprawki. Dobry pisarz „złapie” w mig Twoje preferencje i sposób myślenia. Łatwo dojdziecie także co do stawki zapłaty. Sposobów wyceny jest wiele; od ilości znaków bez spacji, ze spacją, od ilości słów, uznaniowo zależnie od wielkości zamówienia.

Koniecznym jest, by wykonawca pisemnie wydał oświadczenie o zrzeczeniu się praw autorskich do utworów. Gdy otrzymujesz zamówione prace, nie ma zmiłuj się. Koniecznie sprawdź ich unikalność na stronie

http://smallseotools.com/plagiarism-checker, uzyskujesz wynik unikalności tekstu w procentach. Rutynowo powinno być 100% unikalności. Ale blondynki są zawsze unikalne; „Dlaczego blondynka nie lubi bułki tartej? – Bo ciężko ją posmarować masłem ” ;=)

W związku z ustalonym przez siebie sposobem promocji, artykuły możesz dowolnie modyfikować skracać, wprowadzać poprawki, przeformatowywać, łączyć, kompilować. Należy jednak pamiętać o powyższych wskazówkach, pisanie artykułów praca nie należy do zajęć z którymi można nieskończenie eksperymentować, szkoda marnować czasu. Dobry artykuł powinien sam się obronić, jednakże nie ma powodów, aby go trochę nie wspomóc. Poprzez Allegro można zamówić wejścia, podnoszące i utrzymujące artykuł wysoko w statystykach portalu, gdzie go umieściliśmy. To wydłuża jego widoczność i zwraca uwagę publiczności. Tak jak we wszystkim i tu konieczny jest umiar. Około stu odsłon dziennie, na pewno zrobi wrażenie na tych, dla których statystyki są czymś, czym kierują się w wyborze lektury. Pisarz pisarzowi nie równy, jeden potrzebuje wiele wierszy po to, by wyrazić to, co drugi wyrazi w jednym zdaniu. Herbert George Wells powiadał – „Pisanie mnóstwa książek i artykułów nie jest dowodem energii, lecz przyzwyczajenia do siedzącego trybu życia.” To były takie moje przemyślenia dotyczące tworzenia artykułów, a nieraz i czegoś czym jest pisanie artykułów praca.

Uff, trochę dłuższy udał mi się ten artykuł pisanie artykułów praca. Niemniej wierzę, że przyniesie on Tobie wymierne korzyści. Proszę pomóż mi dotrzeć z tym artykułem do jak największej ilości potencjalnie zainteresowanych osób np. udostępniając go przez media społecznościowe. Jak zwykle mile widziana aktywność w poniższych komentarzach. Si ju lejter ;) Tworzył dla Ciebie Piotr Idzik.

 

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.