Pozycjonowanie i optymalizacja.

Posted by on 7 lutego, 2016 in Teksty seo | 0 comments

Pozycjonowanie i optymalizacjaPoprzez ten artykuł pozycjonowanie i optymalizacja chcę Tobie zaprezentować bardziej zaawansowanę wiedzę z SEO. Akurat w jednym z ostatnich artykułów teksty seo pokazałem Ci jak zwiększać pozycje w rankingach przy pomocy zamieszczania słów kluczowych w tytule, pierwszym zdaniu i reszcie treści artykułu. Jest to taka standardowa optymalizacja tekstów pod SEO, która jest prostą metodą niemniej jednak dość skuteczną.

Pozycjonowanie i optymalizacja

Teraz pójdziemy o poziom wyżej. Chcę dać Tobie mocniejsze wskazówki, aby pozycjonowanie i optymalizacja wykonywane przez Ciebie od tej pory były jeszcze bardziej skuteczne.  Czy wiesz, że według badań na pierwsze trzy miejsca w Google przypada ponad 58% wszystkich kliknięć. Także myślę, że czujesz jaki jest potencjał bycia ze swoimi treściami na pierwszych stronach tego giganta z Mountain View. Aby było to jak najbardziej możliwe stosuj się do poniższych wskazówek.

Dzięki im codziennie Twoje strony będzie odwiedzało więcej użytkowników. Jak się do tego odpowiednio przyłożysz, to zamienią się oni w Twoich klientów, partnerów biznesowych itp. Ok. przyjrzyjmy się zatem innym pomysłom przy których wykorzystaniu Twoje pozycjonowanie i optymalizacja nabiorą jeszcze więcej mocy.

Pozycjonowanie i optymalizacja – praktyczne pomysły

1. Umieść słowo kluczowe w nagłówkach H2 i H3

Jeżeli lookniesz sobie na jakiś artykuł i przed Twoimi oczami widzisz jeden wielki blok stworzony np. z 1000 słów, to od razu zdajesz sobie sprawę, że przeczytanie go nie będzie dla Ciebie zbyt łatwe i przyjemne ;) Po prostu przez taki gąszcz słów wszystko będzie się zlewać. Kiedy będziesz stosować nagłówki H2 i H3, to będą one swoistymi punktami zaczepienia na, których zatrzymają się oczy Twoich czytelników.

Za pomocą tych nagłówków podzielisz swoje teksty na logiczne części, aby były łatwiejsze do przeczytania. Nagłówki algorytm Google uważa za ważne. Dlatego też umieść w nich słowa kluczowe na, które chcesz się pozycjonować. Weź pod uwagę, aby stosować tzw. long taile, a przez to Twoje artykuły będą wyżej oceniane także dla nich.

2. Umieść słowo kluczowe w ostatnim zdaniu.

Kiedy już podsumowujesz artykuł zrób to za pomocą dobrego zdania zamykającego. To algorytm Google także zauważa i w związku z tym powinieneś słowo kluczowe umieścić właśnie zamykającym artykuł zdaniu.

3. Umieść słowo kluczowe w obrazku.

Na wielu stronach możesz widzieć różne zdjęcia, obrazki nawet bardzo wysokiej jakości. Nie wiem, czy wiesz, ale Google na swój sposób patrzy co dany obrazek przedstawia. Nazywa się to „alt tag”. Także możesz nadawać swojemu obrazkowi alt tag według Twojego uznania. Jak widzisz jest to już kolejne miejsce, gdzie masz możliwość umieszczenia swojego odpowiedniego słowa kluczowego. Jest też wtyczka do WordPressa o nazwie SEO Friendly Images. Ten plugin ustali alt tagi Twoich obrazków jako tytuł artykułu. Kiedy posiadasz blog, a na nim masz masę obrazków i nie chce się Tobie robić ich optymalizacji pod SEO, to możesz po prostu zainstalować sobie tę wtyczkę i każdemu obrazkowi nadać alt Tag zgodny z nazwą artykułu.

4. Zrób tak, aby gęstość słowa kluczowego była jak najwyższa w adresie URL Twojego artykułu.

Podam Tobie przykładowy krótszy i bardziej dokładny link. Tytuł Twojego artykułu może tak wyglądać: Jak ćwiczenia brzucha pozwoliły mi pozbyć się niepotrzebnego balastu.

Adres URL będzie wyglądać tak:

www.twojadomena.pl/jak-cwiczenia-brzucha -pozwolily-mi-pozbyc-sie-niepotrzebnego-balastu

Jednak możesz dokonać modyfikacji takiego adresu URL, aby wyglądał tak:

www.twojadomena.pl/ cwiczenia-brzucha

Kiedy chcesz, aby artykuł znalazł się na pierwszym miejscu dla pożądanego kluczowego słowa, to powinieneś zadbać o zmianę URL. Tak zwany „suburl ” /jak-cwiczenia-brzucha -pozwolily-mi-pozbyc-sie-niepotrzebnego-balastu zawiera 60, z czego „cwiczenia-brzucha” jest to zaledwie 16 liter. Widzisz zatem doskonale, że przy skróceniu URL zwiększa się znacznie gęstość słowa kluczowego.

Niemniej jednak z drugiej strony możesz użyć suburl „cwiczenia-brzucha” gdyż mają 100% gęstość. Google wie o tym, że ta konkretna fraza musi być naprawdę ważna. Także masz możliwość wrócić do swoich starszych artykułów i zmodyfikować ich adres URL. WordPress powinien przekierować automatycznie ruch do nowego adresu URL’a.

5. Stwórz trochę wewnętrznych linków dla Twojej strony podobnie jak Wikipedia.

Jeżeli przykładowo mam słowo kluczowe „cwiczenia-brzucha”, to mogę przejść do moich kilku wcześniejszych artykułów i umieścić w nich linki o słowie „cwiczenia-brzucha” do nowego postu, który pod ten temat utworzyłem. Taki zabieg jest niezmiernie ważny jeśli chcesz, aby Twoje pozycjonowanie i optymalizacja były na high level . Także większość stron, które zajmują najwyższe pozycje jest właśnie w taki sposób zbudowana.

Kiedy akurat nie posiadasz artykułów z wybranym słowem kluczowym, to masz możliwość zmodyfikować starsze posty, aby zawierały w sobie słowo kluczowe. Istnieje także szansa na to, abyś zautomatyzował ten proces. Tą szansą jest wtyczka nazywana SEO Smartlinks.

Pozycjonowanie i optymalizacja – pisz na luzie ;)

6. Staraj się nie myśleć za bardzo w trakcie pisania o tych zasadach.

Po prostu, tworząc nowy artykuł rób to naturalnie. Dodatkowych ulepszeń dokonasz dopiero w trakcie edycji. Niemniej jednak miej na uwadze, że najważniejsza dla Twoich odbiorców jest wartość jaką im przekazujesz poprzez swoje teksty. Ostatecznie jeśli Twoje pozycjonowanie i optymalizacja są mądrze robione z uwzględnieniem porad, które Ci przedstawiłem w tym artykule, to możesz osiągać nawet w czasie 24-48 godzin najwyższe pozycje w Google.

Oczywiście istnieje jeszcze wiele innych czynników dotyczących budowania zewnętrznych linków. Niemniej jednak jeśli posiadasz dobrze zoptymalizowaną stronę pod SEO, będzie to miało duży wpływ na rozwój Twojego biznesu. Życzę Ci niech Twoje pozycjonowanie i optymalizacja od teraz będzie dawać jeszcze lepsze efekty.

Napisz mi co o tym sądzisz w komentarzu poniżej. Przydała Ci się w jakiś sposób ta wiedza? W takim razie pomóż mi w promocji tego artykułu pozycjonowanie i optymalizacja w sposób jaki uważasz za skuteczny; niech inni też skorzystają. Pozdrawiam, Piotr Idzik.

 

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.