Stopka w mailu.

Posted by on 19 marca, 2016 in Jak zwiększyć ruch na stronie | 0 comments

Stopka w mailu.Dziś technika pozyskiwania ruchu, którą sporo ludzi lekceważy, a mianowicie jest to stopka w mailu. Ekspansywny rozwój Internetu spowodował bardzo szybko zmiany w sposobie komunikacji całego świata. Dzisiaj już wszyscy posiadają jakieś urządzenie komunikacyjne, wykorzystujące dobrodziejstwa globalnej sieci. Okazuje się, że email jest najpopularniejszą formą porozumiewania się na odległość. Może oprócz SMS’a który jest takim małym braciszkiem emaila. Ponad 90 procent internautów deklaruje korzystanie z poczty elektronicznej. Stopka w mailu jako element w zasadzie nie zmieniający się przy wysyłaniu wielu wiadomości, może być wykorzystywany w przeróżny sposób. I posiada spory potencjał. Stopka w mailu nie jest tylko mało znaczącym dodatkiem, stanowi specjalnego rodzaju wizytówkę nadawcy.

Stopka w mailu – marketingowe narzędzie

Stopka w mailu z niespotykanym wyglądem, dobrze zaprojektowanym pomysłem, zaskakuje. Będąc  podstawowym elementem w komunikacji z otoczeniem, zaniedbanie, nieznajomość etykiety mailowej, prowadzi do klęski. Nikt takiego nadawcy nie bierze poważnie, cała relacja z ewentualnym partnerem, współpracownikiem, zostaje po prostu zniweczona. Dobra stopka w mailu powinna zawierać; dobrze wpadający w oko, logotyp firmy, cztery do sześciu linijek istotnych informacji. Kolorystycznie spójnie z grafiką całej firmy. Stopka w mailu może przekazywać bardzo istotne treści związane z firmą – informacje o specjalnych certyfikatach, promocjach, nowych produktach, sukcesach i osiągnięciach. Duże firmy ograniczają się ze względu na objętość do nazwy, adresu siedziby, oznaczenie rejestracji w sądzie, NIP, wysokość kapitału.

Jeśli nie masz jeszcze konta, zapraszam do zapoznania się z artykułem konto mail gdzie założyć.
Przykładowa stopka w mailu, może wyglądać w ten sposób;

Pozdrawiam
Piotr Idzik
SkuteczneTechnikiMLM.pl
Tel. 506876210
P.s. Żyjesz od wypłaty do wypłaty?
Mogę pomóc Ci to zmienić
https://piotridzik.pl/sp/

Stopka w mailu – a co z resztą ?

Wiele osób próbujących działać profesjonalnie w Internecie, nie ma pojęcia o tym, jak w ogóle pisać maile. Brak tej wiedzy, umiejętności, dobrych nawyków, sprawdzonych technik, kosztuje bardzo wiele. Rzecz dotyczy emaili, zarówno „automatycznych”(z list mailingowych), jak i tych, które niejako zastępują, żywą rozmowę. Stopka w mailu to jakby wręczenie typowej, realnej wizytówki. Tak jak ocenia się ludzi po pisaniu listów, tak też ocenia się ludzi po pisaniu emaili. Piszemy po to, aby osiągnąć jakiś cel, obowiązuje jednak konkretna netykieta. Adres z którego piszemy powinien być sformułowany poważnie i powinien być profesjonalny, czyli darmowe odpadają. Być może Gmail jest nieco inaczej traktowany, firmowy jednak wypada dużo, dużo lepiej.

Błędne podanie danych, telefonu, literówki w adresie, siedzibie, adresie internetowym, nie zachęca do dalszego kontaktu. Przeładowanie informacjami, brak rozróżnienia kroju, kolorystyki także. „Prawidłowy email” składa się nie tylko ze stopki w mailu. Kolejno; wyraźnie zaznaczony temat, pozwala na wykluczenie nieporozumień, odbiorca, może od razu sobie takie wiadomości posortować, wstępnie. Temat określa wyraźnie, czego dany email dotyczy. Następnie powitanie, najlepiej spersonifikowane do konkretnej osoby, bardzo ważna kwestia, odróżniająca email od zwykłego spamu. Króciutki nagłówek i właściwa część emaila. Piszemy rzeczowo, przekazując pomysły, informacje praktyczne, logistyczne i raczej krótko. Unikamy oceniania, emocji, uczuć. Od tego jest spotkanie, czy rozmowa telefoniczna. Pisz normalnie, używając wszystkich znaków, poprawnie gramatycznie i ortograficznie. Pisanie tylko małymi literami, skrótami, żargonem, z dużą ilością emotikonów, wtrącaniem makaronizmów, to dyskwalifikacja. Podobnie „krzyczenie” dużymi literami. Używajmy akapitów, odstępów wierszowych do oddzielenia konkretnych myśli. Sztuka pisania i porozumiewania się poprzez email nie jest łatwa. Musisz naprawdę kogoś poznać, to pozwoli na porozumienie i ma to wielkie znaczenie na przyszłość. Współodczuwanie buduje zaufanie, zażyłość.

Dalej – dążymy do zamknięcia tematu, pozdrowienia i podpis, oraz stopka w mailu, do której jeszcze wrócimy. Posiadanie konta w Gmail pozwala na używanie narzędzi, do generowania ruchu, a także każdej innej poczcie. Jeśli chciałbyś w czasie krótszym niż 30 minut zamienić swoją skrzynkę pocztową w narzędzie generujące ruch i przepływ gotówki, a do tego chciałbyś zwiększyć ruch na swoim blogu, czy social mediach; Facebooku, Twitterze… oraz innych miejscach, w których warto, aby byli Twoi klienci. Proponuję super narzędzie dostępne tutaj. Dla przykładu zapoznaj się z tym ciekawym pomysłem.

Żądanie potwierdzenia odbioru nie jest zbyt dobrze przyjmowane, drażni wiele osób. Jeszcze co do kończenia maila, można to zrobić możliwie w  aktywny i naturalny sposób. Na przykład podając datę, dzień tygodnia albo pozdrowienia okolicznościowe dotyczące świąt. Nie wysyłaj też dużych załączników, gdyż może to blokować pocztę adresata na długie okresy. Jeśli odkryje, że to z Twojego powodu, tylko się do Ciebie zniechęci. Odpowiadaj możliwe szybko, wskazuje to na Twoje zaangażowanie.

Stopka w mailu – jeszcze o korzyściach

Niewątpliwie stopka w mailu, buduje większe zaufanie, wiarygodność. Szczególnie

dołączone osobiste zdjęcie zmniejsza anonimowość, profesjonalny wygląd, profesjonalny przekaz, wizerunek (personal branding). Zwiększy to w znaczny sposób ilość pozyskiwanych klientów, zwiększy dodatkowo ruch. Pamiętajmy jednak, że ta technika pozyskiwania ruchu na stronę lub aktywizowania Twojego biznesu, ma sens tylko pod jednym warunkiem. Po prostu musisz wysyłać odpowiednio dużo emaili, lub rozmawiać w ten sposób z wieloma wieloma ludźmi. Czasem jednak emaile nie działają. Pan Stefan nieco się wkurzył i dzwoni do kolegi; – dostałeś mój email? – ten w którym przypominasz mi o oddaniu 500 złotych? – tak ten. – nie, jeszcze nie doszedł ;=)

Pisząc email musimy uniknąć za wszelką cenę nieporozumień. Przemyślmy dokładnie, przygotujmy starannie treść, być może z podpunktami dla jasności. Zanim cokolwiek wyślesz, przeczytaj wielokrotnie, sprawdź pisownię, gramatykę, w razie niejasności, wątpliwości skonsultuj całość z kimś drugim.
Jak widzisz stopka w mailu, to niby drobnostka, ale odpowiednio przygotowana może przynosić Tobie masę wymiernych korzyści. Także wykorzystaj oryginalny sposób na promowanie siebie i swojego biznesu jakim jest stopka w mailu.

Jeśli masz jakieś pytania do tego artykułu stopka w maila, to śmiało pisz je w poniższych komentarzach. Coś Tobie się przydało? W takim razie daj znać także innym, którym ta wiedza może być pomocna. Piotr Idzik.

 

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.