Tajemniczy klient w MLM.

Posted by on Maj 28, 2013 in Mlm | 0 comments

Tajemniczy klientDzisiaj opiszę co robić, aby tajemniczy klient w MLM już nie był taki tajemniczy ; ) Chodzi mi o dbanie o biznesowych klientów, o ich opiekę posprzedażową.  W network marketingu nie tylko same produkty i ich jakość będą decydowały, czy klient zechce zadowolony powrócić po więcej. Niezwykle ważną rolę będzie odgrywać osobowość sprzedawcy. Jest to szczególnie istotne w MLM jako marketingu relacji. Dlatego jeżeli pracujesz w tej branży tym bardziej powinieneś przykładać się do dbania o dotychczasowych klientów. Także wiadomo już, że niezależnie od branży pozyskanie nowego klienta wychodzi kilkukrotnie drożej niż utrzymanie obecnego. Nie mniej jednak niezależnie z jakiej jesteś branży, rób wszystko, aby Twój klient był zadowolony, czuł się wyróżniony i czuł, że interesuje Cię on sam, a nie tylko jego pieniądze. Dbaj o swój wizerunek zaufanego sprzedawcy interesując się klientem i jego problemami.

Tajemniczy klient w MLM

Tym co pozwoli zwiększyć poziom zadowolenia, lojalność klienta z dokonanych zakupów, aby tajemniczy klient w MLM już nie był taki tajemniczy będzie opieka posprzedażowa. Już od początku należy zadbać o klienta i nie pozostawiać go samemu sobie. Pewnie, że wygodniej jest dla network marketerów chociaż nie tylko, działać w taki sposób, że zdobyty klient – zaliczone, lecimy dalej. Stop nie tędy droga. Zastanów się może Twój tajemniczy klient w MLM ma jakieś zastrzeżenia co do produktu. Być może sam chce Twojej uwagi, aby poczuć się lepiej? Cóż masz więc robić, by poprawić relacje z Twoimi klientami? Podam Tobie kilka wskazówek, bardzo prostych do zastosowania:

Tajemniczy klient w MLM wskazówki

– Zaraz po kilku dniach, kiedy Twój tajemniczy klient w MLM otrzyma zamówione produkty warto jest, abyś przedzwonił do niego pytając się czy wszystko jest w porządku, czy jest zadowolony, czy spełnia to jego oczekiwania, czy możesz mu jeszcze w jakiś sposób pomóc itd…
– Możesz również zadzwonić z informacjami np. o nowościach w ofercie firmy z, którą współpracujecie (nowe produkty, usługi, akcje promocyjne itp.).
– Staraj się pamiętać o złożeniu życzeń Twoim klientów z okazji świąt, oraz w dniu ich urodzin, imienin.
– Jeśli masz możliwość spotkać się osobiście z Twoimi klientami, warto byś zaskoczył ich np. drobnym upominkiem. Co może być takowym upominkiem? Np. drobiazg, gadżet w ofercie firmy MLM z, którą współpracujecie, może jakiś mały rabat.
– Jak możesz daj dobry kontakt do siebie. Mam tu na myśli możliwość odpisywania na maile klientów, kontakt telefoniczny ew. przez skype’a.

Tajemniczy klient w MLM opieka posprzedażowa

Także jak widzisz Twój tajemniczy klient w MLM potrzebuje, aby o niego dbać z kilku powodów:

– Robisz takie drobne rzeczy, które w porównaniu do efektu jaki jest możliwość osiągnąć, są naprawdę małe.
– Swoją opieką posprzedażową z ludźmi z, którymi masz kontakt sprawiasz, że oni czują się lepiej.
– Twoja praca będzie jeszcze przyjemniejsza i łatwiejsza, oraz wzrośnie Twoja wiarygodność.
– Kto wie ilu innych klientów, tak „dobrze obsłużony” klient  może Ci przyprowadzić?

Dbaj należycie tak, aby Twój tajemniczy klient w MLM był jak Klient biznesowy.

Jednak jestem ciekaw co Ty o tym myślisz? Zapraszam Cię do dyskusji w komentarzach. Kliknij też Lubię to i google + . Pozdrawiam. Piotrek Idzik.

 

 

Be Sociable, Share!

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.