Propozycja nie do odrzucenia.

Posted by on 8 marca, 2016 in Mlm | 0 comments

Propozycja nie do odrzuceniaPrzed Tobą kolejna ze skutecznych technik używanych w marketingu sieciowym, którą jest propozycja nie do odrzucenia. Jeśli promujesz swój biznes MLM, programy partnerskie itp. dość istotną sprawą jest, abyś miał jakiś indywidualny, wartościowy sposób na odróżnienie się na plus na tle konkurencji. Jak doskonale zapewne zdajesz sobie sprawę ludzie przyłączają się do danej osoby właśnie ze względu kim jest dana osoba, co sobą reprezentuje, jaką wartość daje od siebie. Czyli jeśli myślisz o podniesieniu skuteczności swoich działań związanych ze sponsorowaniem nowych osób do biznesu powinieneś stosować najpierw dużo wartości, a na końcu sprzedaż.

Powiedzenie komuś wprost; „słuchaj mam dla Ciebie coś, co spowoduje, że Twoje życie będzie lepsze” – musi być poparte wartościami. Starannie opracowanymi, wypracowanymi, a przede wszystkim, wiarygodnymi. Zwrot propozycja nie do odrzucenia, budzi przekorną wątpliwość – a niby dlaczego? Reakcja na i przyjęcie odmowy to istota tego zawodu.

Propozycja nie do odrzucenia – korzyść czy strata?

Nikt nas nie nauczył, jak radzić sobie z odmowami. Gdy ktoś mówi NIE, automatycznie przyjmujemy to jako negację własnej osoby, odrzucenie. Nasze poczucie wartości, całe życie narażone jest na podobne ataki, każde NIE traktujemy jako osobistą porażkę. Tym co odróżnia Liderów od zwykłych ludzi, jest traktowanie odmowy jako czegoś normalnego. Należy przejść nad tym do porządku dziennego. Odmowa w MLM to jak codzienne zmywanie naczyń, tak już jest w tym zawodzie. Jeśli Twoi kandydaci zauważą taką reakcję, da im to do myślenia. Wręczony kartonik wizytówki z napisem na rewersie, propozycja nie do odrzucenia z NIE zamieni się na BYĆ MOŻE. A przy następnym spotkaniu, BYĆ MOŻE zmieni się na TAK. Ludzie obserwują i myślą – „skoro facet się tym nie przejmuje, to coś może w tym jest”. Jeśli spostrzeżesz to zamyślenie i powiesz; „ten interes jest stworzony dla odpowiednich ludzi” – cała sytuacja może się radykalnie zmienić.

Kujesz żelazo póki gorące. A jeśli pomimo to spotkasz się z odmową? Nie popadaj od razu w rozpacz, cały ten proces to tylko znajdowanie właściwych i odpowiednich osób – selekcja. Prawo oporu w dziedzinie sponsorowania jest czymś naturalnym, niech posłuży Ci to do wyćwiczenia neutralizowania negatywnych reakcji. Kto kontroluje swoje emocje, ten się śmieje ostatni. Nie wolno Ci utracić wiary, ponieważ w ten sposób stracisz dostęp do wyboru innych możliwości.

Twoja propozycja biznesu powinna być tak skonstruowana, aby była to propozycja nie do odrzucenia. Oczywiście powinieneś zadbać o swój rozwój/karierę. Pamiętaj, że ludzie dużo chętniej przyłączają się do kogoś kto jest Liderem, czy posiada skuteczny SYSTEM. Dobrze jeśli posiadasz obydwie wartości. Jeszcze lepiej jeśli oferujesz do tego jeszcze inne wartości np. dajesz swoim partnerom biznesowym darmowy dostęp do swoich płatnych materiałów: szkoleń, info-produktów itp. Pozwól innym namyślać, się, rozważać, przyglądać się, gdy Ty w tym czasie prezentujesz wartości dodane, które masz w zanadrzu. Ja proponuję szkolenia info-produkty, które normalnie są płatne. Możesz sprawdzić moją propozycję i zapoznać się ze szczegółami na https://piotridzik.pl/zarabiaj-ze-mną.

Uświadomienie, uzmysłowienie korzyści, jakie otrzymuje przyszły partner, to Twoje aktywa. Te wszystkie NIE, tylko i wyłącznie, są powodami do korekt, zmian w strategii, w nauce. Nic tak nie uczy, jak popełniane błędy. Einstein powiadał; „Robienie ciągle tego samego i oczekiwanie odmiennych rezultatów, to definicja szaleństwa”.

Propozycja nie do odrzucenia – błędy

Dobry Lider jest wierny swoim produktom, potrafi obronić unikalności ich cech. Chwali się dotychczasowymi osiągnięciami. Opowiada o swoim udziale w przeróżnych zjazdach, szkoleniach, spotkaniach z wybitnymi ludźmi z branży. Wskazuje na doskonały system, założenia programu, podaje przykład sukcesów. Im większy opór odbiorców – tym pojawia się większe rozczarowanie. Jak to? Taka propozycja nie do odrzucenia i NIE? Podejmuje więc rękawicę, szturmuje; wskazuje na bogate gwiazdy w firmie, obiecuje gotowość wsparcia. Korzyści, korzyści, korzyści – a tu NIE. Obawy, lęk, strach, niepewność, jak były, tak są. Otwarta walka z tymi fobiami, to klasyczny anty MLM. Pewien sprzedawca wina, pobity po próbach zaoferowania czerwonego wina, wraca mocno poobijany – i pyta właściciela – no to czerwone mamy z głowy, a co Pan powie o białym ? ;=) Jeśli zarzucisz ludzi, będąc zdeterminowanym, zbyt dużą ilością informacji, oni łatwo się gubią, są przytłoczeni. Dotychczas wiedli skromne, w miarę bezpieczne, przewidywalne życie, a tu Karaiby, drogie hotele, wyjątkowi ludzie, domy, mercedesy. Być może nawet ktoś podejmie decyzję natychmiast, i tak okaże się, że to biegający za bogactwem utracjusz. Większość potrzebuje czasu, spokoju. Podstawowym błędem jest wykreślanie osób z listy i tracenie kontaktu z tymi osobami.

Propozycja nie do odrzucenia – porozumienie

Jesteśmy więc w sytuacji, gdy praktycznie wszystko zawodzi, obietnice nie działają, Twoje kuszące propozycje budzą obiekcje i obawy. Nagabywanie, nachalność, presja – to tylko przemoc . Pewien sprzedawca ubezpieczeń na życie, po wielu, wielu porażkach, zaczął myśleć. Frank Bettger, zachęcony przez Dale’a Carnegie, wydał kilka książek, opisujących powyższe zmagania – „Jak przetrwać i odnieść sukces w sprzedaży”, „Jak pomnożyłem swoje szczęście i dochody w sprzedaży” i wiele innych. To kanony „psychologiczne” w biznesie. Propozycja nie do odrzucenia stanie realna pod pewnymi warunkami;

Bettger sugeruje, aby przede wszystkim poznać powody odmowy, poprzez słuchanie tego, co ludzie mają do powiedzenia. Pozwól im mówić i wyciągaj wnioski. Okaże się, że są oni w ogóle nie przystosowani psycho-fizycznie do MLM. Nikt ich nie uczył takich postaw, ani rodzice, ani szkoła. Nie chcą ryzykować, niepowodzenia wielu osób zniechęcają, lub po prostu nie chcą się już uczyć. Już samo ujawnienie tych trudności, daje efekt terapeutyczny, możemy coś z tym zrobić wspólnie.

Postaraj się przerzucić aktywność na kandydata, niech sam liczy, robi podsumowania, pisze, kalkuluje. Zbieraj rekomendacje od wahających się – to też mobilizuje, gdy okaże się, że ich znajomy dołączył. Schlebiaj rozmówcy z prostolinijną szczerością. Pokazuj zagadnienie od jego strony. Zamiast walczyć z obiekcjami, pytaj. Myśl i mów tylko w interesie klienta, zadbaj o ludzi. Poszukaj nowych możliwości dla nich. Przygotuj się na lawinę pytań, nie odpowiadaj jednak rutynowo, bądź bardziej elastyczny. Okazuj entuzjazm, wyrażaj uznanie, rozdawaj pochwały. Zawsze pamiętaj nazwiska i twarze. Zdobywaj zaufanie poprzez szczerość. Te porady tworzą odpowiedni mikroklimat, dużo bardziej ludzki, przyjazny. Jakże odmienny od suchej, napiętej, chłodnej, biznesowej prezentacji. Jeśli ktoś odrzuca ludzi, ta propozycja nie do odrzucenia nie jest dla niego, trzeba się z tym pogodzić.

Przeczytałeś i nie odrzuciłeś tego artykułu propozycja nie do odrzucenia. Jeśli coś się Tobie spodobało, na czymś skorzystałeś, to pomóż mi w jego promocji np. dzieląc się z innymi poprzez media społecznościowe, czy w każdy inny sposób, który uważasz za skuteczny. Jak zwykle wszelkie komentarze mile widziane, czekam na Twój odzew. Pozdrawiam, Piotr Idzik.

 

 

 

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.