Przygotowanie merytoryczne.

Posted by on 8 lutego, 2014 in Mlm | 0 comments

Przygotowanie merytorycznePrzygotowanie merytoryczne jest podstawową techniku jaką potrzebujesz opanować myśląc o biznesie w marketingu sieciowym. Oczywiście ogromna rola spoczywa pod tym względem na Twoim sponsorze, który powinien Tobie (jako nowemu partnerowi) poświęcić maksymalnie dużo czasu i uwagi. Co tu kryć – od niego będzie zależała cała Twoja przyszła kariera w network marketingu. Dlatego właśnie to Twój sponsor powinien pokazać Ci, jak właściwie przygotować się do pracy.

W tym biznesie bardzo ważne jest, w jaki sposób rozpocznę współpracę z nową osobą: ile dam z siebie zaangażowania i pomocy. Widzę, że osoby którym już na samym początku poświęciłem 100% zaangażowania – radzą sobie najlepiej.

Przygotowanie merytoryczne

Pamiętaj zatem zaczynając pracę w network marketingu, aby poświęcać intensywną uwagę wszystkim osobom ze swojego teamu, a do tego niezbędne będzie dla Ciebie przygotowanie merytoryczne. Za każdym razem, gdy zaczniesz kogoś zaniedbywać – ta osoba będzie miała o wiele gorsze wyniki, niż te, jakie mogłaby mieć przy Twojej większej opiece. Oczywiście – jeśli nie zrezygnuje ze współpracy zaraz po wykupieniu pakietu startowego.

Jest to zrozumiałe – trudno robić biznes, gdy nie wie się, od czego zacząć. Taką wiedzę musi dostarczyć nowej osobie każdy, kto uważa się za profesjonalnego sponsora.

Przygotowanie merytoryczne początki

Od czego zacząć:

1. Zapoznaj się przede wszystkim informacjami na temat firmy i produktów (takie materiały dostarczy Ci albo firma, albo Twój sponsor).
2. Przeanalizuj dokładnie plan marketingowy firmy. Jeśli masz jakieś pytania – zapisz je, a później omów ze swoim sponsorem.
3. Odwiedź oficjalną stronę firmy, sprawdź jakie jeszcze materiały i informacje ona udostępnia.
4. Pewnie masz jakieś przemyślenia i pytania – umów się zatem teraz na spotkanie ze sponsorem i przedyskutuj te kwestie.

Przygotowanie merytoryczne potencjał produktów do wykorzystania

Może tak się zdarzyć, że Twoja firma dystrybuuje produkty, które są zaawansowane zarówno w swej idei, jak i działaniu i Ty musi mieć odpowiednie przygotowanie merytoryczne w tym względzie. Jeśli tak jest – warto abyś o nich wiedział możliwie jak najwięcej. Wiedz, jakie właściwości ma ten produkt oraz w jaki sposób można go wykorzystać.

Dobrze będzie, jeśli postarasz się o rekomendację tych produktów przez ich użytkowników. Może to się okazać niezwykle pomocne w zdobywaniu nowych partnerów. Renoma i referencję promowanych produktów mogą Ci bardzo ułatwić pracę. Jest to najbardziej wiarygodny według mnie sposób na to, by zdobyć zaufanie drugiej osoby.

Oczywiście nie twierdzę, że masz znać np. poszczególne składy produktów, czy inne detale. Nie mniej jednak chcąc proponować innym biznes powinieneś już od początku poznać podstawy działania w danym przedsięwzięciu. Także rozwijaj swoje przygotowanie merytoryczne, aby być jeszcze skuteczniejszym networkerem.

Jeśli masz jakieś pytanie pozostaw swój komentarz. Jeżeli uznasz wpis za wartościowy podziel się nim z innymi przez media społecznościowe. Pozdrawiam. Piotrek Idzik.

 

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.