Wymiana barterowa.

Posted by on 9 sierpnia, 2014 in Jak zwiększyć ruch na stronie | 0 comments

Wymiana barterowaHej, w dzisiejszym artykule opiszę co mam na myśli mówiąc wymiana barterowa. Mianowicie chodzi mi o taką wymianę barterową, że za wpisanie przez kogoś swojego adresu e-mail, czyli zapisanie się na listę innej osoby, ta osoba w zamian daję jakąś wartość najczęściej w postaci elektronicznej. Może to być także jakiś rabat, kupon itp. na Twoje produkty/usługi.

Czy wiesz, dlaczego w większości serwisów udostępniane są publikacje za darmo? Niemal w każdym miejscu można znaleźć darmowego e-booka, albo też raport. Takie działanie ma naprawdę sens i przynosi wiele korzyści.

Wymiana barterowa

Dzięki darmowym materiałom masz szanse zdobyć nowych czytelników, a także powiększyć swoją listę emailową, czyli to jest tak Twoja wymiana barterowa. Oba te elementy będą miały bezpośrednie przełożenie na Twoje zachowanie.

Oczywiście – w takich materiałach zamieść link do swojej witryny. Informacje o takim bonusie warto jest zamieścić na stronie typu Wykop.

Wymiana barterowa darmowy bonus

Co może być darmowym bonusem jako wymiana barterowa?

• E-book, który równie dobrze może być zbiorem najciekawszych artykułów z Twojej strony;
• Artykuł w formie raportu ;
• Nagranie audio bądź video;
• Darmowe narzędzia związane z tematyką Twojego serwisu;
• Fragment sprzedawanego przez Ciebie produktu.

Po stworzeniu „darmowego bonusu” pamiętaj, że wcale nie jest on tak do końca darmowy. Zawsze udostępniaj taki bonus za adres e-mail. Dzięki temu czytelnik otrzyma ciekawą i przydatną treść (narzędzie), a Ty gwarantujesz sobie możliwość stałego kontaktu z czytelnikami. Zachodzi tutaj tzw. wymiana barterowa. Zobacz co otrzymasz za wpisanie swojego maila na stronie http://www.facebook.piotridzik.pl/ , to jest taka moja propozycja dla Ciebie, czyli wymiana barterowa.

Jednak udostępnianie wiedzy za darmo przynosi Ci jeszcze więcej korzyści niż zwiększona lista mailingowa. Oczywiście – aby skorzystać z tych wszystkich zalet, musisz włożyć sporo pracy i wiedzy w przygotowanie takich darmowych materiałów.

Po pierwsze – dajesz się poznać jako ekspert. Wizerunek eksperta w danej dziedzinie jest wspaniałym sposobem prowadzącym do sukcesu. Bez względu na to, jaką branżę reprezentujesz. Taka publikacja pozwoli Ci także zdobyć sympatię innych. Pomaganie innym budzi przecież sympatię, a czym jest rozdawanie wiedzy za darmo jeśli nie pomaganiem innym? Zdobycie nowych adresów e-mail pozwoli Ci na zbudowanie głębszych relacji z czytelnikami. Budząc takie relacje, zyskujesz zaufanie, a to zdecydowanie ułatwi Ci sprzedaż online.

I najważniejsze – darmowy materiał pozwoli Ci ściągnąć ruch na swoją stronę. Zwiększysz liczbę odwiedzin dzięki umiejętnemu prowadzeniu listy mailingowej (która powiększa się dzięki darmowym materiałom), a także dzięki poleceniu Twojego serwisu jako posiadającego ciekawą treść.

Mam nadzieję, że to Cię przekonało do udostępniania wiedzy za darmo. Pamiętaj jednak o kilku zasadach, jakie muszą spełniać takie darmowe materiały.

Przede wszystkim – dawaj tylko WARTOŚCIOWE rzeczy. W internecie jest naprawdę dostatecznie dużo darmowych poradników  niskiej jakości. Aby się wyróżnić musisz stworzyć coś wartościowego. Nie kopiuj, napisz poradnik prostym i przyjemnym językiem. Nie jest ważne, że poradnik jest za darmo – musi on być tak dobry, jakby był płatny.

Ważny jest także wizualny aspekt takiej „darmówki”. Zadbaj o odpowiednią grafikę i dopracowanie detali. Wszystko ma być odpowiednio dopracowane tak, aby czytelnik faktycznie czuł, że dostaje od Ciebie coś wartościowego.

Wymiana barterowa budowanie listy adresowej

ZAWSZE pamiętaj o budowaniu listy adresowej. Zawsze udostępniaj darmową treść za adres e-mail, to taka Twoja wymiana barterowa. Rosnąca baza adresowa to najważniejsze, co możesz zyskać dzięki takiej darmowej publikacji. Nie pozwalaj zatem pobierać darmowych publikacji bezpośrednio ze swojej strony. Najlepiej wstaw na swoją stronę formularz do zapisu na listę mailingową, a darmowy poradnik wysyłaj w formie wiadomości do subskrybentów.

Możesz wykorzystać reklamę do promocji swojego poradnika. Wiem, że płatna reklama darmowych materiałów może być dla Ciebie szokująca w pierwszym momencie, jednak to naprawdę się opłaca, wiem to z autopsji! Podejdź do tego jednak nieco inaczej. Płacisz nie tyle za samą reklamę darmowego materiału, ale za pozyskiwanie nowych osób do swojej listy mailingowej. Zmienia to perspektywę, prawda? Zawsze patrz zatem na długoterminowe zyski, a nie jedynie za obecne wydatki. Taka płatna reklama może okazać się inwestycją, która przynosi spory zwrot z mechanizmu jakim jest wymiana barterowa.

Napisz co o tym myślisz w komentarzu pod spodem, a jeśli będziesz miał jakieś pytania pisz na skype: piotridziksukces. Z chęcią pomogę. Jeżeli spodobał Ci się wpis udostępnij go przez media społecznościowe. Pozdrawiam z uśmiechem. Piotrek Idzik

 

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.