Zarządzanie marką.

Posted by on 7 listopada, 2014 in Samodoskonalenie | 0 comments

Zarządzanie markąHej, w dzisiejszym dniu napiszę trochę o tym czym jest zarządzanie marką i jak ją właściwie budować. Właściwie, to każdy na swój sposób pracuje nad swoją marką, wizerunkiem w internecie, jednak można zaobserwować kilka powtarzających się elementów. Będą to rady, które sam stosuję. Niektóre z nich może i są banalne. Niemniej jednak warto je znać, gdyż mając opanowane podstawy możemy działać dalej.

Zarządzanie marką Twoja autentyczność

Niby jest to oczywiste, chociaż wielu z nas zapomina być autentycznym. Jeśli chcesz przez zarządzanie marką przyciągać do siebie ludzi, to Twoja postać powinna być autentyczna i prawdziwa. Kiedy będziesz pisać o tym na czym w ogóle się nie znasz, to nikt nie będzie tego brał na poważnie. Niemniej  jednak sam czasami umieszczam takie artykuły  w, których nie jestem specjalistą. Chociaż cały czas uczę się od innych, to w wielu sprawach nie mam super  wielkiej wiedzy. Oczywiście będą wyjątki od reguły, lecz są to nieliczne przypadki. Kiedy tworzysz jakąś internetową postać i zakładasz, że ma być to przerysowane, to w gruncie rzeczy nie będzie to Twoja autentyczna postać!

Zarządzanie marką Twoja otwartość i rozsądek

Tak naprawdę wszystkiego nie wiemy i na wszystkim się nie znamy. Nie możemy być specjalistami od wszystkiego ponieważ mówi się, że „Jak ktoś jest specjalistą od wszystkiego, to jest fachowcem do niczego”. Taka jest prawda i im wcześniej, to zrozumiesz tym prędzej zaczniesz budować swój wizerunek i mądrze robić zarządzanie marką. Nie udzielaj się w każdym temacie na jaki trafisz w internecie. Jeżeli nie masz o danej sprawie bladego pojęcia, to nic wielkiego.

Dobrze słuchaj innych, co oni mają do powiedzenia, gdyż nawet w dziedzinie, która jest Twoim konikiem, możesz się po prostu mylić. Chociaż mam dość szerokie zainteresowania i w niektórych dziedzinach moja wiedza jest na poziomie powyżej średniej, to nie myślę o sobie jako o Omnibusie. Trzeba mieć otwartą głowę na innych ludzi i nowe informacje. Zaniedbując tą cechę, zarządzanie marką będzie robione nie należycie.

Jeżeli już umieszczasz jakieś informacje w sieci, wstawiaj takie, abyś później nie żałował, czy wstydził się za ich sprawą. Działając na wielu polach, patrz i rób to globalnie. Bierz pełną odpowiedzialność za swoje czyny, a to pomoże Tobie robić zarządzanie marką i budowanie Takiego wizerunku jaki chcesz, aby był. Dlatego też nie wszystko o czym sobie myślisz może trafić do internetu. Chociaż bez urazy dla Pań, słyszałem, że „kobieta myśli jedno, robi drugie, mówi trzecie, czwarte wie, piąte przeczuwa… ” I jak je tu zrozumieć :(.

Oprócz pisania bloga robię także wiele innych rzeczy w internecie. Także mam na uwadze, że użycie nieodpowiedniego zdania, czy zdjęcia mogło by negatywnie wpłynąć na moje zarządzanie marką. Czasami taką kontrowersyjną rzecz udostępniam moim znajomym, czy pokazuję na spotkaniu. Przez to mój wizerunek na tym nie ucierpi, a informacja dotrze tylko do tych osób, które sam wybiorę.

Zarządzanie marką zainteresuj Twoją osobą

Zarządzanie marką, to umiejętne zainteresowanie ludzi Twoją osobą i pokazywanie, że warto na Tobie polegać. Wówczas będzie już mniej ważne, czy będziesz pisał np. na temat kompetencji kluczowych, poczty Gmail, czy jeszcze innych rzeczach. Ludzie będą się Tobą interesować nie zależnie od tego, jakie będą to treści, lecz ze względu na Twoją osobę. Będą wiedzieć poprzez zarządzanie marką jakie będziesz wykonywał, że jesteś godny zaufania i z chęcią zechcą dowiedzieć się czegoś nowego, co im zaproponujesz.

Jeżeli coś trafia do internetu, to w wielu przypadkach nie ma możliwości tego usunięcia, poprawienia i warto dobrze przemyśleć swoje słowa i czyny. Miej na uwadze tą ważną zasadę robiąc swoje zarządzanie marką i oczywiście, to co robisz, rób z pasją, a będzie Ci o wiele łatwiej to robić.

Powiedz mi co tym myślisz? Czy też masz takie samo przekonanie jak ja? Kliknij też Lubię to i google + . Pozdrawiam z uśmiechem. Piotrek Idzik dumny właściciel m.in. bloga piotridzik.pl i świadomie zarządzający swoją marką.

 

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.