Reklama dźwignią handlu.

Posted by on 9 lipca, 2016 in Jak zwiększyć ruch na stronie | 0 comments

Reklama dźwignią handlu.Przed Tobą kolejna metoda tłoczenia ruchu na stronach www, czyli reklama dźwignią handlu. Reklama internetowa w porównaniu do reklamy tradycyjnej, posiada o wiele więcej zalet. Jest relatywnie tania, jej interaktywność służy bardzo skutecznie do pogłębiania relacji z ludźmi. Internet znosi ograniczenia terytorialne i czasowe. Jest elastyczna, można dość szybko weryfikować rezultaty, nanosić poprawki.

Reklama dźwignią handlu w Internecie – charakteryzuje się potężną dźwignią właśnie. Trzeba jednak pamiętać o precyzyjnym dobieraniu grupy docelowej, poznać potrzeby i zainteresowania. Badać opinie konsumentów, to wszystko dobrze wpływa na wizerunek firmy, nazwiska, produktu. Jeśli nie jest zbyt nachalna i dopasowuje się do potrzeb klientów, sukces jest w zasięgu ręki. Pamiętać jednak należy, że nie wszyscy posługują się Internetem w sposób na tyle duży, by do nich łatwo dotrzeć. Nadmiar reklamy wyrabia nawyk pomijania reklam, nachalność irytuje, zniechęca. Wreszcie nie wolno narzucać jakichkolwiek treści ludziom, którzy sobie tego nie życzą.

Metody zwiększania ilości odwiedzin na serwisach internetowych można podzielić na 2 grupy:

1. Darmowe często mozolna i długotrwała robota, ale inwestujesz tylko/głównie Twój czas

2. Płatne płacisz i masz… teoretycznie (np. wykup bannerów, boksów tekstowych, Facebook Ads, Google Adwords, Ad Taily, linków itp.)

Promując się, możesz wykorzystać:

Reklama dźwignią handlu – bannery

Bannery muszą być „lekkie” (25kb), nie mogą spowalniać ładowania się strony. Statyczne właśnie takie są i „czytają” je wszystkie przeglądarki. To już rutyna, cokolwiek by się nie zrobiło, sprawdzamy na różnych przeglądarkach. Bannery dynamiczne, animowane (flash, animated gif, shockwave, java), krok do przodu. Jednak sporo „ważą” a odbiorcy muszą być wyposażeni we wszystkie wtyczki, aby je zobaczyć. Cykliczne powtarzanie sekwencji, także nieco nudzi, Ciekawa formą jest pełno ekranowy Interstitials. Pojawia się na całym ekranie podczas ładowania strony, (kilka sekund) i znika, albo inna opcja, dotyczy pojawiania się reklamy przy wychodzeniu ze strony. Możliwe jest także dodanie dźwięku. Nowoczesne bannery html oferują wydruk info, złożenie zamówienia bez konieczności wchodzenia na stronę. Jednak bardzo obciążają funkcjonalność strony. Ciekawym rozwiązaniem jest sekwencyjny pokaz bannerów statycznych.

Prowokowanie do kliknięcia to jest coś, co ideę, reklama dźwignię handlu, podnosi na wyższy poziom. Jeśli po kliknięciu pojawia się strona www, mamy możliwość natychmiastowego kontaktu, dokonania zakupu online, wypełnienie krótkiej ankiety, uruchomienie pliku z prezentacją. Można liczyć na skłonienie odbiorcy do dokonania którejś z tych czynności. Jest także szansa na zwrot kosztów. Bannery typu popup, zwalniają powierzchnię użytkową strony, efektywność polega na mechanizmie, wszystko odbywa się na drugiej „warstwie”, a po tych operacjach łatwo okienko zamknąć i przejść do strony. Mogą to być wręcz mini spoty reklamowe z ankietami i formularzami. Zanim umieścisz banner, zastanów się, czy będzie skuteczny, czy przyciąga uwagę?, wyróżnia się dobrze wśród innych reklam?, przekazuje w prosty sposób założony przekaz?, grafika ma wzmacniać treść, ma do niej nawiązywać i nie powinna generalnie przeszkadzać. Banner powinien zachęcać do działania, być łatwy do zapamiętania, oraz co bardzo ważne, jest go łatwo zidentyfikować, na przykład z firmą. Błędy ortograficzne, czy gramatyczne to dyskwalifikacja. Choć to też sposób na zwrócenie uwagi, lecz nieco ryzykowny.

Reklama dźwignia handlu artykuły sponsorowane

Inaczej jeśli są to artykuły płatne, wówczas płaci reklamodawca, zarabia wydawca. Reklama dźwignią handlu i owszem, lecz to przede wszystkim informacja. W jaki sposób ta informacja będzie podana, nie jest bez znaczenia. Najlepsze są teksty

tematyczne, eksperckie. Są one bardzo wartościowe, reklamodawca jest wyraźnie zaznaczony w treści oraz w stopce pod artykułem. Nieco uboższy jest artykuł tematyczny z nawiązaniem do reklamodawcy. Omówienie zagadnienia z logistycznym nawiązaniem do np. Lidera MLM. I w końcu czysto reklamowy tekst, promujący firmę, produkt, dobrze widziane są linki. Tekst musi mieć znamiona tekstu redakcyjnego z przekazem informacyjnym. Jest to bardzo naturalna forma public relations, całość przypomina lokowanie produktu.

Reklama dźwignią handlu – Box tekstowy

Moduł odpowiednio wkomponowany, ze stałym tekstem, zawsze widocznym. Atrakcyjne promocje, zmiany w kontaktach. Taki box nie przypomina typowej reklamy z linkami, linki koniecznie „dofollow”, to zwiększy siłę pozycjonowania Twojego serwisu. Trzymamy się również stron z pokrewną tematyką naszego zamierzenia. Od zwyczajnych boxów tekstowych, z adresem, do boxów z tekstem i logo, logotypem, z filmem video w formacie flv. Boxy flash (plik swf), połączenia flasha z fanpage’em Facebook, albo Twitter. Moduł html box stwarza możliwość tworzenia widżetów z pokrewnych stron (w ramach wymiany). Reklama dźwignią handlu może i jest ale jednak trochę kosztuje, inwestycje wydają się jednak konieczne, by myśleć o dobrych rezultatach w tym biznesie.

Słynna niemiecka reklama malucha z lat 70- tych. Mała „dziura” do parkowania, podjeżdżają różne fury, wszystkie odjeżdżają. Ni z gruszki ni z pietruszki paniusia w maluchu parkuje bez z problemu. Das ist auto ;=) no i co? da się? Czyli reklama dźwignią handlu na wesoło, a co myślę, że i obrazek do tego artykułu zauważyłeś, co może dać Tobie do myślenia w jaki sposób możesz stworzyć swoją reklamę :)

Jak masz jakieś pytania do tego artykułu reklama dźwignią handlu, to wal śmiało w komentarzu poniżej ;) Jak coś się Tobie przydało, to pomóż mi w promocji tego artykułu dzieląc się likiem do niego z innymi. W końcu reklama dźwignią handlu, prawda ;)? Pozdrawiam, Piotr Idzik.

 

 

 

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.