Podchwytliwe pytania.

Posted by on 9 stycznia, 2016 in Jak zwiększyć ruch na stronie | 0 comments

Podchwytliwe pytaniaPrzed Tobą następna metoda tłoczenia ruchu na Twoje www podchwytliwe pytania tzn. udzielaj się na serwisach z pytaniami na, których są nawet takie podchwytliwe pytania ;) Omawiając zagadnienie zdobywania ruchu na swoją stronę, pozyskiwania nowych czytelników, mówiliśmy o najbardziej popularnych mediach społecznościowych, typu Facebook. Tymczasem istnieje inna, równie ciekawa grupa społecznościowa, są to serwisy wymiany wiedzy. Zasady są bardzo proste i czytelne, ludzie sobie wzajemnie pomagają, zadając pytania, często podchwytliwe pytania i udzielają konkretnych odpowiedzi. Jeśli więc jesteś ekspertem w konkretnej dziedzinie i będziesz regularnie, w sposób wartościowy, odpowiadał, udzielał porad, zostaniesz zauważony. To szczególna sytuacja, gdy ktoś jest w potrzebie, w sytuacji przymusowej. Twoje rozwiązania, o ile są skuteczne, rozładowują powstałe napięcie. A może i jeszcze Cię ktoś pochwali,  bądź pewien, że ludzie patrzą i zapamiętują właśnie takie sytuacje.

Podchwytliwe pytania – precyzyjne odpowiedzi

Jest to świetna baza  dla marketingu szeptanego, złe wieści rozchodzą się błyskawicznie, a dobre rozwiązania jeszcze szybciej. Prawdziwi ludzie szukają odpowiedzi, wiarygodnej wiedzy, koniecznej do podejmowania najbardziej świadomych decyzji. To idealne miejsce dla marketerów, integruje bowiem społeczność wokół precyzyjnych zagadnień. Możesz w ten sposób wzmocnić swoją pozycję eksperta-oferenta. Ale trzeba pamiętać o tym, że Twoje odpowiedzi, porady, są oceniane przez innych, nie wystarczy więc wyguglować i przekopiować i odpowiedzieć na podchwytliwe pytania. Pamiętaj, to co mówisz, a szczególnie piszesz, zostaje na bardzo długo, a może na zawsze. Dbaj o wysoki poziom, od tego zależy Twoja reputacja i w zasadzie reputacja Twojej firmy również.

Podchwytliwe pytania – wyzwania

Świat jest pełen ludzi, których powinieneś poznać, wyjdź im na przeciw. Bez interakcji, akcji i reakcji, nie ma żadnych rezultatów. Wreszcie to doskonała okazja do treningów, przed prawdziwymi wystąpieniami, nabywasz pewnego obycia, nie mówiąc już o wiedzy.  Żadne podchwytliwe pytania Cię nie zaskoczą, wybrniesz z łatwością z każdej trudnej sytuacji. Chyba, że naprawdę nie znasz odpowiedzi, możesz zawsze odpowiedzieć  pytaniem;  – a jak się nazywa żona eskimosa ?- nie wiem. – no przecie mro-żonka, mro-żonka ;) Te portale bazują na zasadach tzw. crowdsourcingu, czyli źródeł wiedzy, gromadzonej przez wielu ludzi w tym samym czasie.

Podchwytliwe pytania – portale

W Polsce najciekawszymi portalami Q&A (Questions and Answers) są ;

pytamy.pl, zaradni.pl, zadajpytanie.pl, zapytaj.onet.pl. Zasady podobne; rejestracja, wyszukanie odpowiedniego tematu i do roboty. Jeśli nie ma odpowiedniego pytania; zadaj je sobie sam. Wybierz najbardziej ciekawe Twoim zdaniem, napisz pełną odpowiedź, pełne rozwiązanie kwestii. Następnie albo uchyl rąbka tajemnicy, dając częściową odpowiedź i linka do reszty na Twojej stronie, lub tylko samego linka. Jest to świetne pole do popisu, zresztą niezwykle popularne i jeśli portal jest właściwie prowadzony i dobrze moderowany, czas spędzony na udzielaniu odpowiedzi, na pewno nie będzie stracony. Jak widzisz odpowiadając na podchwytliwe pytania na tego typu portalach możesz zdobyć bardzo wartościowy ruch, ludzi dokładnie zainteresowanych tym czego szukają, a Ty im dasz satysfakcjonująca odpowiedź przekierowując ich np. na jakiś Twój wpis na blogu będący rozwiązaniem palącego ich problemu.

Jeśli masz jakieś nie tylko podchwytliwe pytania, to zadaj je w komentarzach poniżej ;) Ciekawy wpis? To daj o nim znać innym niech też skorzystają. Pozdrawiam Piotr Idzik.

 

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

CommentLuv badge

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.